Szukaj na tym blogu

środa, 6 listopada 2013

Reaktywacja;)

Witam serdecznie po długiej przerwie:) Nie zaglądałam ponieważ zjadły mnie brak czasu + ogólny natłok zajęć;) Nie dość, że pracowałam to próbowałam jeszcze walczyć z niezaliczonymi egzaminami z zeszłego semestru. Walka jak na razie niestety przegrana. W każdym razie według obecnych moich postanowień studia rzucam... Mam dość użerania się z wykładowcami, którym wydaje sie że pozjadali wszystkie rozumy i że jak mają pieniądze to im wolno mieć studenta gdzieś.... zresztą.. długa historia.. No i obecnie dolączyłam również do grona bezrobotnych. Niestety takie czasy, zima za pasem, sezon się skończył, popyt upadł...Tak więc reasumując mam teraz kupę wolnego czasu  i będę zajmować się tym co do tej pory zaniedbałam, czyli moim ukochanym i wytęsknionym blogiem :P Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz