Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 października 2015

Kampania Perlux ze STREETCOM!

Hej:) Po kilku latach oczekiwania w końcu udało załapać się do kampanii na Streetcom:) Jest to kampania Kapsułek Piorących 2 w 1 Perlux:)
Kampania całkiem ciekawa zwłaszcza, że pranie jest u nas na porządku dziennym:) A oto zdjęcia paczuszki, którą dostałam:
- Opakowanie pereł do prania materiałów kolorowych (16 sztuk)
- Opakowanie pereł do prania materiałów białych (24 sztuki)
- 15 opakowań po 2 sztuki pereł piorących do białego do rozdania dla znajomych

















A oto kilka zdjęć przedstawiających opis pereł piorących Perlux znajdujący się w książeczce dołączonej do zawartości pudełka:



Zdjęcia raczej średniej jakości ale taki niestety mam sprzęt;)


Mam nadzieję, że ktoś kto mocno chciał cokolwiek się doczytał.

Aby nie było że testy sobie przebimbałam postanowiłam sprawdzić efekty bawiąc się w robienie plam na białym materiale (tetra).  A tak to wyglądało:
Na białej tetrowej pieluszce zrobiłam plamy z tego co akurat miałam pod ręką, plus to co na pieluszce już było czyli żółte plamy po wycieraniu dziecka.
A oprócz tego:
- sok truskawkowy
- słodka papryka
- kawa
- herbata
i nie pamiętam (było coś jeszcze)
A teraz wrzucamy do pralki i ustawiamy najniższą temperaturę, tak dla lepszego efektu "WOW";)
Oczywiście kapsułka na dno pralki (jak to pisało w instrukcji) i startujemy:)



Efekty zaskoczyły mnie zupełnie. Nie wierzyłam że to możliwe. W tej temperaturze, wszystkie plamy (te mniej i bardziej zaschnięte) zniknęły :O  :
Na pewno wypróbuję jeszcze perełki Perlux z innymi plamami, których do tej pory nie udawało mi się usunąć innymi proszkami itp tj np kupki niemowlęce i plamy z krwi. Szkoda, że teraz nie miałam gdzie takich plamek znaleźć ale uważam to teraz za cel priorytetowy. Jeżeli z tym poradzą sobie równie dobrze, będa moim numerem jeden :) Z tymi plamami poradziły sobie bez moczenia, zapierania i innych czasochłonnych prac. Oby tak dalej:) Nie będę się rozpisywać bo mój maluszek pewnie zaraz wstanie a trochę rzeczy mam jeszcze do zrobienia. Pozdrawiam więc i osobom, które również dostały się do kampanii życzę przyjemnych testów a innych zachęcam do wypróbowania perełek na własną rękę:) Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz