Szukaj na tym blogu

sobota, 17 sierpnia 2013

Kolejne testy z JM czyli Krem do rąk z Ziaji i polerka do paznokci:)

Hej:) Nadrabiania zaległości ciąg dalszy;)

Dzisiaj Krem do rąk z Ziaji oraz przy okazji  4 stronna polerka do paznokci otrzymane w ramach współpracy z JM Spa&Wellness.

Od polerki może zacznę, czyli delikatnie negatywnie. Jeżeli chodzi o część polerującą (białe strony) no to niestety ale zdarzały się lepsze produkty z tym samym przeznaczeniem. Efekt jest niestety po pierwsze krótkotrwały, po drugie nie taki jakbym chciała, z tego względu, że można zauważyć zniszczenie płytki paznokcia. Wcześniej przeczytałam to również u którejś z blogerek, jednak myślałam, że to na pewno nie prawda, ale parę dni później przekonałam się o tym na własnych paznokciach. Mówiąc krótko - jak polerka to na pewno nie ta... A teraz trochę o stronie czarnej czyli części do piłowania paznokcia. Co do samego piłowania to zastrzeżeń nie mam jednak niestety kształt tego produktu jest na tyle nieporęczny, że trzeba się trochę powysilać aby spiłować paznokieć np na bokach. Ogólnie więc niestety produkt na duuży minus.

A teraz trochę pozytywnie, czyli Krem do rąk ochronny z ekstraktem z bawełny od Ziaji.
Opakowanie: Intensywne nawilżanie skóry rąk:
- narażonych na częsty kontakt z detergentami
- wrażliwych na wiatr, mróz, zmiany temperatury
SPOSÓB UŻYCIA: Krem nanieść na umytą skórę dłoni i delikatnie wmasować. Stosować kilka razy dziennie.
DZIAŁANIE:
- Wzmacnia funkcje ochronne naskórka
- Wygładza i uelastycznia skórę dłoni
- Likwiduje uczucie szorstkości

pH naturalne, produkt testowany dermatologicznie i alergologicznie

Moja opinia: Powiem, że byłam bardzo zaskoczona, gdyż przyzwyczajona byłam raczej do kremów do rąk o gęstej konsystencji, więc przy pierwszym użyciu wyleciało mi sporo tego kremu. Czyli jak juz sie można domyślić ma dość rzadką konsystencję. A zapach?? Raczej taki zwyczajny, charakterystyczny dla kremu, bez jakichś dopachniaczy;) Krem bardzo fajnie nawilża, usuwa uczucie suchości. Bardzo pozytywny tak jak wiele produktów od Ziaji, które miałam okazję do tej pory wypróbować:) Jak najbardziej POLECAM:) Pozdrawiam:)


Kremik można zakupić TUTAJ w bardzo przystępnej cenie 3.90 za 100ml:)

P.S. W pracy bardzo zniszczyłam sobie ręce. Pozadzierane skórki wokół paznokcia, połamane paznokcie. Zestaw ze zdjęcia pomógł mi w dużym stopniu doprowadzić to wszystko do ładu;) Paznokcie spiłowałam pilniczkiem ze zdjęcia a krem zdecydowanie zmniejszył ilość i widoczność pozadzieranych skórek co daje dla zestawu spory plus:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz