Szukaj na tym blogu

piątek, 16 sierpnia 2013

Testowanie z SapmpleCity:) Uroda Melisa:)

Hej:) Sorki za tę ciszę ale od jakiegoś czasu pracuję i ciężko mi znaleźć czas na wszystkie obowiązki... Niestety w mojej pracy nie mam ani jednego wolnego dnia w tygodniu więc ledwie wyrabiam:/ Korzystając z wolnej chwilki chcę się pochwalić, że dostałam się do testów SampleCity:D i to nie do byle jakich testów, bo dostałam od nich 4 pełnowartościowe produkty URODA Melisa. A oto One:
J
Jednego na zdjęciu brakuje ponieważ zostawiłam go Mamie do wypróbowania :) Kosmetyki widoczne na zdjęciu to
- Balsam do ciała skóra delikatna, silnie nawilża lekko ujędrnia 200 ml
- Krem silnie nawilżający cera delikatna, nawilża, łagodzi 50 ml
- Płyn micelarny cera delikatna. oczyszcza, łagodzi, pielęgnuje 200 ml
Kremik, który zostawiłam mamie to Krem przeciwzmarszczkowy z tej samej serii o pojemności 50 ml.

Bardzo jestem zadowolona, że dostałam się do tych testów. ponieważ już straciłam nadzieję, że uda mi się coś z nimi testować a tu nie dość, że udało mi się dostać to jeszcze taka paka :D SampleCity się rozwija widać:D

Testowanie z SampleCity czas zaczać:)


Jeszcze pochwalę się zdjęciem długo wyczekiwanego kubeczka od JM Spa&Wellness;)

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz