Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 lipca 2013

Dento fresh:) Płyn do codziennej ochrony jamy ustnej:)

Hej:) W końcu mogę zacząć nadrabiać zaległości ponieważ na razie cisza jeżeli chodzi o kolejne zaliczenia (w moim przypadku poprawki:P) Zacznę więc od: Dento fresh:)
Dento fresh to płyn do codziennej pielęgnacji jamy ustnej. Wzmacnia dziąsła i odświeża oddech. Bez alkoholu. Zawiera naturalne składniki usuwające bakterie. Buteleczka (przynajmniej ta którą ja mam) zawiera 250 ml produktu (tak więc niestety jest dość maleńka i nie wystarcza na jakoś szczególnie długo:() Według producenta na jedno płukanie trzeba poświęcić 15 ml płynu czyli cała buteleczka wystarcza na jakieś 16 płukań:D Z tego co widziałam np na allegro taka buteleczka kosztuje ok 13 zł więc jakiśtam wydatek to już jest :D

Opakowanie: Dento fresh. Płyn do płukania jamy ustnej. Do codziennej higieny jamy ustnej jako preparat zapobiegający podrażńieniom dziąseł. Zawarte w płynie Dentofresh naturalne olejki: eukaliptusowy, miętowy, tymiankowy, szałwiowy oraz ich składniki niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej. Działając przeciwbakteryjnie eukaliptol i tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie płytki nazębnej. W ten sposób wzmacniają dziąsła i chronią je przed drażniącym działaniem toksyn bakteryjnych. Olejek szałwiowy hamuje krwawienie dziąseł. Olejki miętowy i eukaliptusowy odżweżają oddech. Fluorek sodu obniża znacznienadwrażliwość szyjek zębowych. Dentofrech utrzymuje prawidłową higienę jamy ustnej również w przestrzeniach międzyzębowych.
sposób użycia: Płukać jamę ustną po każym szzotkowaniu zębów (przynajmniej rano i wieczorem) 15 ml płukanki Dentofresh przez 30 sekund (dozownik znajduje się na nakrętce). Nie połykać. Nie płukać jamy ustnej wodą.
Produkt przeznaczony jest dla dorosłych i dzieci powyżej 12 roku życia.

Składniki: Aqua, Xylitol, Glycerin, PEG-35 Castor Oil, Poloxamer 407, Mentha Piperita Oil, Thymus Vulgaris Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Salvia Officinalis Oil, Eucalyptol, Menthol, Thymol, Sodium Fluoride, Aroma Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, Cl 42051, Cl 47005
Nie zawiera alkoholu, zawiera fluorek sodu (0,05% w/v 227ppm F)

Moja opinia:
Faktycznie zauważyłam spore zmniejszenie krwawienia dziąseł ponieważ to było moim bardzo dużym problemem. Ku mojemu zaskoczeniu po którymś szczotkowaniu zauważyłam na prawdę znaczną poprawę. Dzięki temu, że płyn nie zawiera alkoholu jest bardzo przyjemnie delikatny podczas płukania, chociaż nie powiem żeby mięta nie dawała się odczuć już po nim:D Bardzo przyjemny jest również w smaku. Nie jest ani trochę gorzki jak to potrafią być niektóre płyny (przynajmniej te stosowane przez mnie) więc nie zostawia w ustach goryczy a jedynie uczucie świezości:) Jak dla mnie produkt jest rewelacyjny chociaż niestety minusem jest tu cena, ale czego się nie robi dla zdrowego i pięknego uśmiechu :D

Podsumowanie: Super produkt:) Polecam bardzo w szczególności dla osób borykających się z problemem krwawiących dziąseł. Jeśli chodzi o mnie to na pewno będzie ciężko mi się rozstać z tym płynem (a zostało mi go jeszcze na jakieś 2-3 razy). Lepszy niż inne stosowane do tej pory:)

Dziękuję ślicznie za możliwość przetestowania:) Pozdrawiam wszystkich:*:*

P.S. Zdjęcie dodam troszkę późńiej bo niestety aparat sobie pojechał w samochodzie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz