Szukaj na tym blogu

piątek, 19 lipca 2013

Szampon przeciwłupieżowy Ziaja Med

Hej:) Dość już tego lenistwa. Trzeba skrobnąć notkę:D Dzisiaj kuracja przeciwłupieżowa, którą zakupiłam ostatnio w aptece ponieważ ciągle szukam czegoś co pomoże mi w walce z ciągle nawracającym łupieżem.

Kuracja przeciwłupieżowa. Szampon z piroktonianem olaminy i cynkiem do każdego rodzaju włosów. Jest to produkt do kupienia tylko w aptekach (znaczek med) - tak mi tłumaczył Pan Aptekarz;) Polecił mi go ponieważ zawiera te same składniki co droższe szampony przeciwłupieżowe a jego cena jest dość niska bo kosztował mnie on ok. 9 zł.

Na opakowaniu:
Specjalistyczny szampon z piroktonianem olaminy i cynkiem - substancjami o udowodnionej wysokiej skuteczności przeciwłupieżowej. Opracowany na bazie nowatorskiej formuły myjącej ułatwiającej usuwanie łupieżu.
Substancje czynne: piroktonian olaminy, zinc coceth sulfate, ekstrakt z mięty i kory wierzby, alantoina, prowitamina B5
Problem: Nadmierne przetłuszczanie i keratynizacja naskórka, rozwój drobnoustrojów Pityrosporum ovale, stres, czynniki zewnętrzne (aresywne zabiegi fryzjerskie, niskie temperatury i suche powietrze).
Wskazania: Permanentny i przewlekły łupież, nadmiernie przetłuszczające się włosy, dla osób w wieku dojrzewania.
Efekt Med:
-eliminuje powstawanie łupieżu
-Przywraca fizjologiczny proces keratynizacji naskórka
- Reguluje aktywność gruczołów łojowych
Skuteczność szamponu:
-Redukuje przyczyny i objawy łupieżu oraz zapobiega jego nawrotom
- Ułatwia oddzielaniełupieżu od skóry głowy
- Zmniejsza przetłuszczanie sie włosów
Stosowanie: Masującopuszkami palców wykonać wstępne oczyszczanie ciepłą wodą skóry głowy i włosów. Następnie nanieść szampon na mokre wlosy. Masować równomiernie do uzyskania piany i pozostawić na głowie na około 5 minut. Dokłądnie spłukać, czynność powtórzyć. Stosować raz dziennie przez kolejne 2-3 dni w ciągu 2-4 tygodni, profilaktycznie 1-2 razy w tygodniu.

Moja opinia:  Szampon jest dość wydajny. Buteleczka 300 ml wystarcza na sporą ilość myć. W czasie stosowania szamponu faktycznie dało sie zauważyć, że łupież odrywał się od skóry głowy i po paru myciach  było go sporo mniej. Zapach szamponu: całkiem przyjemny, można powiedzieć delikatnie miętowy.  Z czego byłam najbardziej zadowolona? Z tego, że na prawdę za stosunkowo niewielką cenę mogłam rozprawić się z łupieżem;) Niestety nie stosowałam go "książkowo" tak jak napisano na opakowaniu i łupież bardzo szybko powrócił, ale mam w zamierzeniach kupno kolejnej buteleczki i tym razem będę walczyć "tak jak przykazano";) No i na pewno teraz bardziej przyjrzę się również innym kosmetykom z Ziaji, bo zauważyłam, że mają bardzo bogatą, ciekawą ofertę:)

Pozdrawiam:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz