Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 maja 2013

Acne Cream, NovaClear


przez , 10.paź.2012, w Kosmetyki (ze starego bloga)

Witajcie:) Dziś przedstawię ACNE Cream, Krem do cery tłustej, trądzikowej, który mam przyjemność testować dzięki Novaclear:)

A więc to co na pudełku:
Acne Cream
Krem do twarzy, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, trądzikowej.  Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy 2%, złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia skóry oraz stany zapalne na skórze. Skwalan zapewnia właściwe nawilżenie skóry.
Sposób użycia: Umyj twarz Acne Cleanser, a nastepnie rozsmaruj Acne Cream na skórze twarzy. Krem stosuj rano i wieczorem.
Formuła oil free: Krem nie zostawia tłustego filmu na twarzy, skóra pozostaje matowa.
Technologia mikronośników QuSome: Aby zwiększyć skuteczność preparatów NovaClear, substancje aktywne zamknęliśmy w mikronośnikach QuSome, które docierając do głębszych warstw skóry uwalniają je zwalczając trądzik w obszarach, gdzie zaczyna się stan zapalny. Dzięki nowoczesnej technologii pozbywamy się trądziku nie tylko z powierzchni skóry, ale także z jej głębszych warstw.
Produkt testowany dermatologicznie

A teraz coś ode mnie;)

Tak mi się jakoś trafiło, że testowałam produkt akurat wtedy, kiedy na mojej twarzy pojawił się wysyp krost i innych stworzeń;) Mogę s0twierdzić, że krem dość dobrze sobie z nimi poradził, wypryski albo zniknęły całkowicie, albo stały się praktycznie niewidoczne (pomógł w tym jednak troszkę żel punktowy do wyprysków z tej samej właśnie serii). Jednak gdybym miała wybierać to wybrałabym raczej ten żel, kremy jakoś mi nie służą, moja twarz po kremach się świeci. No ale temat dotyczy kremu właśnie:) I wracając do niego to miałabym niestety kilka uwag. Pierwszą z nich jest uwaga co do zapachu. Pachnie jak lek ( no ale skoro ma pomagać to pewnie tak być musi), zapach utrzymuje się bardzo długo dlatego też moja mała rada, to używanie go tuż przed snem, wtedy nie staje się to takie dokuczliwe. Druga rzecz to niestety cena. Zauważyłam że na allegro sam krem kosztuje około 30 zł. Producent na opakowaniu poleca używania 2 lub więcej produktów serii razem. Niestety wtedy taka kuracja staje sie nie lada wyzwaniem dla naszych kieszeni, dlatego też osobiście nie  kupiłabym tej serii produktów. To chyba bardziej dla desperatów. Znam wiele innych, skutecznych i sporo tańszych środków. Niestety taka jest właśnie prawda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz