Szukaj na tym blogu

piątek, 10 maja 2013

Testowanie z Naturioską:)

Witajcie:) Parę dni temu dostałam do przetestowania Odżywczy krem do Ciała przeciw rozstępom BABARIA od Naturioski:) A że na weekend byłam w szkole to testowanie zabrałam się od wczoraj.
Jak na razie napisać mogę tylko, że bardzo spodobało mi się to jak produkt był zapakowany. Często firmy nie przykładają do tego uwagi a tutaj na prawdę rewelacja:) Nie dość że bardzo ciekawy, materiałowy woreczek z wstążeczką, to każdy detal paczuszki był tak dopracowany aby słoiczek z kosmetykiem nie uległ zniszczeniu:) Brawa dla firmy. A co do zawartości woreczka to zostanie pokazana po przetestowaniu:) Pozdrawiam.

Post ze starego bloga z dn.  22.04.2013.

Wybaczcie że na razie będę troszkę mieszać, ale staram się w miarę możliwości poprzenosić posty aby wszystko miało "ręce i nogi".

1 komentarz:

  1. Też miałam okazję współpracować z tą firmą :) Fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń