Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 maja 2013

Zabawka z piszczkiem piesek BabyOno:)


przez , 09.lut.2013, w Produkty dziecięce (post ze starego bloga)
.

Dziękuję ślicznie BabyOno za śliczną zabawkę, pieska z piszczkiem:)

Przepraszam, że zdjęcie wypożyczone ze stronki z produktami BabyOno, ale niestety zepsuł mi się aparat. Zabaweczka, którą mam jest jednak dokładnie tą ze zdjęcia:)
Powiem szczerze, ze przesyłka przyszła bardzo niespodziewanie, ponieważ nie dostałam na ten temat żadnej informacji ale takie niespodzianki cieszą najbardziej:) Zabawka okazała się rewelacją. Co prawda, jest ona raczej dla niemowląt (na opakowaniu 6m+), ale zarówno moje młodsze dziecko jak i te starsze, było bardzo zadowolone:) Nie mogli się pieskiem nacieszyć:)

Plusy:
-niezbyt wysoka cena (w sklepie BabyOno 15,99)
-bardzo wygodne do trzymania dla malutkich rączek.
-mięciutkie, sztruksowe, bezpieczne (nie ma obaw że dziecko zrobi sobie krzywdę)
- piszczenie pieska sprawia wiele radości:)
- gryzaczek przyczepiony na końcu (jest bardzo fajnym pomysłem, przynosi ulgę w męczącym dla dziecka ząbkowaniu)

Minusy:
- Według mnie brak jakichkolwiek minusów.
Polecam pieska:) Zabawa nim jest doskonała frajdą nie tylko dla maluchów, ale też dla starszych dzieci. Nawet sama czasem siadając na kanapie zajmuję nim ręcę, bo  miło  po prostu na niego popatrzeć:) Jest tak słodki, że do razu wywołuje na twarzy uśmiech:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz