Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 maja 2013


Baza pod makijaż Delia Cosmetisc

Kolejny post dzisiaj a nie tak jak mówiłam jutro ponieważ mam wyjątkowo nudną niedzielę. Pierwsza wolna niedziela od jakiegoś czasu i trzeba ją jakoś wykorzystać. A że warunki na dworze raczej nie są sprzyjające to powstanie moja pierwsza po przerwie notka;)
BioBase Baza pod makijaż rozświetlająca. Wydłużona trwałość makijażu. Do cery normalnej i mieszanej.
Baza pod makijaż FREE SKIN została opracowana specjalnie z myślą o zdrowej, pięknej cerze. Delikatna formuła FREE SKIN nie blokuje porów i umożliwia oddychanie komórek skóry, dzięki czemu cera uzyskuje świeży i naturalny wygląd. Unikatowe połączenie składników aktywnych gwarantuje rewelacyjny efekt na skórze:
-drobinki PRESTIGE SHINE zapewniają piękne rozświetlenie skóry
-HYDROMANIL – intensywnie  nawilża
-VELVET SKIN – absorbuje nadmiar sebum
Baza Free Skin doskonale rozprowadza się na skórze pozostawiając ją aksamitnie gładką i intensywnie rozświetloną. Stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż przedłużający jego trwałość.
STOSOWANIE: bazę nałożyć równomiernie na oczyszczoną twarz i szyję delikatnie wmasowując.
Jak dla mnie baza jest rewelacja. Używałam wcześniej innej bazy i nie ma po prostu porównania. Tą bazę dostałam w pudełeczku shiny box.( 2 pudełeczka shiny box otrzymać możńa było za sprzedaż ciuszków na portalu vinted.pl. ) Gdy użyłam jej po raz pierwszy od razu stara baza poszła w odstawkę. Po rozsmarowaniu skóra po chwili robi się całkiem inna. Na oko gładsza i bardziej równomierna. Poza tym w porównaniu do mojej starej bazy nie zatyka porów i pozwala skórze oddychać. Jest to bardzo dużym plusem, którego bazy często nie mają. Makijaż nałożony na tę bazę wygląda dużo lepiej. Nie widać niedoskonałości (No chyba że są to duże wypryski), twarz wygląda po prostu pięknie. Nigdy wcześniej nie byłam tak zadowolona z makijażu jak po zastosowaniu tej bazy. Szczerze mówiąc nie wiem ile kosztuje ani gdzie można ją kupić. Na allegro jej nie znalazłam więc martwię się co zrobię, gdy się skończy. Opakowanie XXL to 55ml. Używałam sporo i jeszcze jest i jest ale wszystko kiedyś przemija;) Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz