Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 maja 2013

Szampon przeciwłupieżowy „Healing”


przez , 31.maj.2012, w Kosmetyki (ze starego bloga)

Catzy Healing Szampon Szampon przeciwłupieżowy Healing – Catzy Laboratories z substancją aktywną pirytonianem cynku. W tej chwili właśńie jestem na etapie sprawdzania go przez siebie:) Został już sprawdzony przez moje otoczenie a nastęnie mi polecony na moje problemy z łupieżem. Jak na razie niestety w moim przypadku walkę tą przegrywa, ale być może jestem jednym z tych cięższych przypadków. Moje włosy są bardzo gęste i długie, więc szampon ten ma bardzo trudne zadanie do wykonania. Jest on szamponem leczniczym do kupienia w aptece. Jego cena to około 15 zł za 200 ml, więc cena jest bardzo przystępna w porównaniu do niektórych innych szamponów tego typu. Aby wywalczyć łupież trzeba go stosować codziennie, przez pewien czas w zależności od tego jaki mamy problem, ale tak jak pisałam wcześniej w moim otoczeniu przyjął się bardzo pozytywnie:) Ja wciąż czekam na lepsze rezultaty;)

25.06.2012 – Powiem Wam, ze efekt jest super, łupiez zniknął !!! Jestem mega zadowolona!!! Od mojego ostatniego stosowania minęło juz trochę czasu a jego ciągl ani śladu!!! To jest to:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz