Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 maja 2013

Avon Solutions:) Pianka, maseczka i krem;)

przez , 04.cze.2012, w Kosmetyki (ze starego bloga)

Nietłusty krem matujący na dzień od Avon – użyłam go dosłownie kilka razy ponieważ jakoś nie przypadł mi do gustu. Niby matujący a moje twarz, na co dzień matowa bardzo się po nim świeciła. Może nie na każdego tak to działa no ale u mnie się niestety nie sprawdził. Jednak to nie o niego najbardziej chodziło mi w tym wszystkim. Kupiłam go już jakiś czas temu, tzn zamówiłam z katalogu, gdzie w zestawie z nietłustą pianką myjącą do twarzy oraz głęboko oczyszczającą maseczką z glinki kosztował bodajże niecałe 25 zł. Okazja dość dobra, więc postanowiłam, że muszę mieć ten zestawik. I tak oto znalazł się on w moim posiadaniu. Fakt, krem był niewypałem, ale już maseczka oraz pianka okazały się dla mnie rewelacją.  Maseczka wygląda mniej więcej tak:






Maseczkę tą nakłada się na twarz, czeka aż wyschnie (na opakowaniu podane jest bodajże 10-15 minut), a potem obficie zmywa wodą. Natychmiastowy efekt jest po prostu świetny. Skóra twarzy jest gładka i oczyszczona. Zapewne w całym tym procesie dogłębnego oczyszczania twarzy wiele znaczą drobinki, takie jak te używane w peelingach. Wiadomo, że maseczkę najlepiej stosować ok. 2 razy w tygodniu, bo używana za często faktycznie może zbyt wysuszać. Z mojej strony – jak najbardziej polecam.

Jak też pisałam wcześniej godna uwagi jest też nietłusta pianka do mycia twarzy z serii SOLUTIONS. Piankę rozprowadza się na twarzy a następnie obficie zmywa wodą. Skóra potem wydaj się gładsza i oczyszczona. Rewelacyjne uczucie. Faktem jest niestety, że może wysuszać skórę i takich opinii słyszałam wiele. Ja osobiście używam jej 2 razy dziennie, rano i wieczorem jednak jakichś szczególnych problemów z wysuszaniem skóry twarzy nie mam.  Po umyciu twarzy odczuwam jedynie niesamowite uczucie świeżości:) Jak najbardziej POLECAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz