Szukaj na tym blogu

środa, 15 maja 2013

Maska 4D kompres Dermo Pharma

przez , 17.sty.2013, w Kosmetyki (ze starego bloga)

Hej:) OStatnio dostałam do przetestowania dzięki Dermo Pharma Maskę 4D kompres oraz 2 próbeczki peelingu:)

A więc tak:) Przy liściku dołączonym do maski znajdujemy instrukcję, aby przed użyciem maski zastosować peeling (na zdjęciu zielona saszeteczka). Jest to peeling enzymatyczny o delikatnym, bardzo przyjemnym dla zmysłów jabłkowym zapachu. Nie ukrywam, że zapach ten dość mi sie spodobał;) Peeling nakładamy na twarz, wcierając go kolistymi ruchami, a następnie pozostawiamy na skórze przez kilka minut. Opakowanie obiecuje nam oczyszczenie i regenerację:) W rezultacie skóra jest rzeczywiście wygładzona i nawilżona:). Po osuszeniu skóry nakładamy maskę 4D kompres. Maska wygląda dokładnie tak:


Śmiechem żartem świetny byłby z niej strój na Halloween, nie mówiąc o tym, jaki ubaw mają z tego dzieci;) (to są niewątpliwie jedne z zalet maski;))
Nakładamy ją na twarz na 15-20 minut. Nakłada się ją dość prosto ponieważ nie trzeba rozsmarowywać jej na twarzy. Niestety po nałożeniu twarz powinna raczej pozostać nieruchoma ponieważ każdy objaw ruchu mimicznego kończy się naciągnięciem maski i trzeba ją poprawiać;)
Obok zamieszczam zdjęcia tyłu opakowania maseczki:) Można na nim znależć wszystkie istotne, potrzebne informacje takie jak: Sposób użycia, Skład, działanie i jego rezultaty. Oczywiście niedosłownie, ale wszystko tu sie znajduje;)

U mnie efekt maski nie był może jakiś ekstra jak to się naczytałam, że znikają wypryski. Może nie znikły, ale na pewno skóra jest gładsza a one są  mniej widoczne. Ale nigdy nie jest tak, że coś od razu zdziała cuda. Bo jak zauważyłam, niektóre osoby maskę ta przechwalały. A to może być mylne, bo łatwo sie w ten sposób rozczarować. Ja stwierdzam szczerze: Fajny efekt, fajna zabawa:) Na pewno spróbuje ponownie:) Myślę, że stosowanie regularne tak jak tu pisze 2-3 razy w tygodniu może być pomocne w problemach ze skórą twarzy:) Niewiem, ile maska ta kosztuje, ale na pewno się tego dowiem;) Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do wypróbowania:)

P.S. Sorki za odwrócone zdjęcie ale nie mogłam nic z tym zrobić:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz