Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 maja 2013

Jedwabna Kuracja


przez , 14.wrz.2012, w Kosmetyki (ze starego bloga)

Witam po dłuuugiej nieobecności i bardzo za nią przepraszam. Miałam niestety za mało czasu, musiałam się niestety odciąć ale wracam, mam nadzieję na dobre:).

Od jakiegoś czasu, jak dało się zauważyć na moim blogu, zapewne dłuższego czasu próbuję trafić na kosmetyki do włosów, które sprawią że moje włosy przestaną być sianowate, matowe i bardzo sztywne.  W jednym z moich postów opisywałam kurację do włosów z olejkiem arganowym, która bardzo przypadła mi do gustu. Od tamtej pory bardziej zaczęłam się przyglądać firmie Marion i jej produktom. Zaciekawił mnie też ostanio wpis na ich tablicy facebooka: Jedwabna kuracja do włosów, świetlista kuracja. Według opinii użytkowników kuracja dawała super efekt postanowiłam więc sprawdzić to sama:) Kilkanaście minut później wracałam już ze sklepu z Jedwabną kuracją w torebce:) O dziwo, bez problemu ją kupiłam a cena to całkowity szok bo tylko 5,90:O Spodziewałam się trochę wyższej ceny za kosmetyk cud, więc bardzo cieszę się że kosztuje właśnie tyle. Co prawda buteleczka zawiera jedynie 15ml, jednak według instrukcji użycia potrzebujemy na całe włosy tylko 1 (dużą) kroplę produktu. No ja jak to ja, stwierdziłam że jedna to dla mnie za mało więc na wszelki wypadek wzięłam dwie;) Szybko jednak o wszytskim zapomniałam przy natłoku codziennych obowiązków i……. szoku doznałam następnego dnia. Moje włosy nigdy nie były tak miękkie, nigdy tak dobrze się nie ułożyły same!!! Zamiast sztywnego siana miałam piękne fale!!! Jestem zachwycona i dziękuję firmie Marion za tak cudowny kosmetyk! Jak dla mnie po prostu rewelacja! Teraz w końcu wierzę, że mogę mieć piękne, lśniące i miękkie włosy! Mam nadzieję, że dalsze stosowanie przyniesie trwałe efekty!!! Pozdrawiam :) :) Trzymajcie się cieplutko:):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz