Szukaj na tym blogu

sobota, 11 maja 2013

JM Spa & Wellness Musująca kula do kąpieli


         Jednym z obiektów moich najnowszych testów była żurawinowa kula do kąpieli od JM Spa & Wellness. Zdjęcia niestety już nie zrobię ponieważ kula została zużyta ale można ją zobaczyć w jednym z wcześniejszych postów na zdjęciu mojej startowej paczki od JM Spa& Wellness.

          Zapakowana w ładniutki, przezroczysty materiałowy woreczek, kulka o przepięknym, bardzo intensywnym, żurawinowym zapachu. Zanim wrzuciłam ją do kąpieli, powieszona za sznureczek od woreczka sprawiała, że w całym pokoju już od wejścia unosił się niesamowity zapach (tak więc to też może być jej funkcją;)). I szczerze mówiąc ta jej funkcja podobała mi się dużo bardziej. Żal było mi ją wrzucać do wody;) Fakt, że podczas kąpieli w łazience unosił się przepiękny zapach, jednak kuleczka dość szybko się roztopiła i został mi niestety po niej tylko woreczek;)

         Musującą kulkę wrzucamy do ciepłej wody, w której się topi (musując oczywiście;)) i barwi ją na swój różowy-żurawinowy kolor. I szczerze mówiąc nie wiem, czy oprócz tego, że ładnie pachnie ma jakieś właściwości ponieważ nie ma na ten temat żadnej informacji na przywieszce od woreczka. A jeśli nie ma to większym dobrem by była, gdyby po prostu wisiała, pachniała i budziła zachwyt gości:) Zamotałam ale chyba wiadomo o co chodzi;) Pozdrawiam:D

Kulę można zakupić tutaj: http://www.pl-uroda.pl/30-kula-do-kapieli-

1 komentarz:

  1. Ja tez miałam kulę do kąpieli :) Bardzo byłam z niej zadowolona...

    OdpowiedzUsuń