Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 maja 2013

Powitanie i notka nr 1:)

Witam serdecznie:) Wybaczcie bałagan ale jestem tutaj po przeprowadzce i pierwszy mój post będzie właśnie przeniesiony z mojego starego bloga, którego pomalutku będę się pozbywać. Zanim dojdę tutaj co do czego i jak to proszę o odrobinkę cierpliwości:) Zapraszam wszystkich do odwiedzania, komentowania oraz zostawiania swoich adresików co by nam się miło współpracowało:D
A oto mój post nr 1:

Cześć:) To paczuszka, którą zamówiłam po pewnej ciekawej akcji na fb:) Za rejestrację w SYNESIS dostałam voucher na 70 zł, który tak właśnie wykorzystałam:) Zamówiłam 2 szampony ziołowe (39 zł za sztukę). Za przesyłkę niestety trzeba było zapłacić i parę złotych do zamówienia również dorzucić, ale i tak normalnie to na pewno na takie kosmetyki bym sobie nie pozwoliła.
Oprócz dwóch szamponów w paczuszce dostałam śliczną reklamóweczkę, próbkę diamentowego kremu oraz próbkę pudru:) Postaram się zrecenzować produkty w późniejszych notkach, czyli po wypróbowaniu;)
Miłego dnia:):*:*

1 komentarz: