Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 maja 2013

Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym


przez , 31.maj.2012, w Kosmetyki (ze starego bloga)

MARION – Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym – 7 efektów m.in.:
-przywraca piękny połysk
-regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
- ułatwia rozczesywanie i układanie
- wzmacnia i nawilża
- nadaje miękkość i elastyczność
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- zapobiega puszeniu się włosów
Jest to odżywka w sprayu, bez spłukiwania. Jej cena to około 6-7 zł za 120 ml. Intensywnie pielęgnuje włosy i ułatwia stylizować fryzurę.
Dobrałam ją specjalnie do moich, strasznie puszących się i kręconych włosów z nadzieją, że pomożę mi je trochę ujarzmić i nawilżyć. Jak na razie efekt jest dość zadowalający, biorąc pod uwagę to, że moje włosy są bardzo zniszczone i na lepsze efekty pewnie będę musiała jeszcze trochę poczekać. Resztę napiszę jak skończę całą buteleczkę, opowiem o efektach końcowych;) Pozdrawiam:)
Po kolejnym stosowaniu: Dzisiaj wstałam z łóżka i to co zobaczyłam bardzo mnie ucieszyło. Popryskałam mokre włosy wczoraj  na noc i teraz są wyraźnie bardziej błyszczące i miękkie:) Jupi!! ;) Może w końcu uda mi się wygrać walkę z moim sianem;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz